Dobre gostilne, restavracije, vinske kleti, vinarji, kulinarika, recepti | Portal e-gurman
DOMOV GOSTINSKI LOKALI VINARJI - VINSKE KLETI ZEMLJEVID PONUDBE KULINARIKA PRIJAVA

Zdravje :: Vitamin E - manjši riziko za bolezni srca

Vitamin E - manjši riziko za bolezni srca Z jemanjem vitamina E vam sledi velika nagrada za majhen trud. Delovanje vitamina E je takojšnje in dolgoročno.



Če vzamete v zakup, da so vse celice človeškega telesa obdane v membrane katerih strukture so pretežno iz maščob, potem ni težko razumeti kaj pomeni zaščita teh membran. Kompletna komunikacija se odvija ravno preko njihovih površin, vse spremembe vplivajo direktno na njih, izpostavljene pa so tudi največjemu vplivu oksidacije. Njihova zaščita pomeni zaščito za vse življenje, ter velik doprinos k odložitvi proces staranja.



Kako deluje: dve obsežni študiji sta dokazali, da moški in ženske, ki so svoji prehrani dodajali najmanj 100 i.j. vitamina E v dveh letih, zmanjšali možnosti nastanka bolezni srca in ožilja za 37%-41%. Športniki, ki zaradi svojih treningov konstantno »kisikajo« svoje telo pa so svoje možnosti za nastanek resnejših težav zmanjšali celo za 77% - seveda pod pogojem, da športniki morajo svoje količine vnosa vitamina E dvigniti na 400-800 i.j. Najvažnejša je njegova zaščitna vloga, a to ni vse kar vitamin E premore. Preprečuje oksidacijo LDL frakcije holesterola, direktno preprečuje pojav arterioskleroze (če je bolezen že nastala pa zmanjša njen obseg), blokira količino prostih radikalov v telo ter deluje kot obramba za UV, radioaktivno in kozmično sevanje. Vitamin deluje še na vse organe in celice, zato se po nekajmesečnem jemanju vitamina E počutite mnogo bolje kot prej, prav tako pa vam povečuje vašo odpornost in omogoča, da vaše telo bolje funkcionira. Vitamin E ni vsemogočen niti ni zdravilo. Čeprav vitamin E pomaga pri veliko bolezenskih stanjih (arterioskleroza, diabates, hiperlipidemija, imunost starejših oseb, opekline, Alzheimerjeva bolezen, angina, okrevanje po treningih, bronhitis…)



Ameriška akademija za nevrologijo je v svojem letnem sestanki v Torontu potrdila redno jemanje vitamina E in manjše verjetnosti za možgansko kap za kar 53%, testirali so 8500 oseb z dnevnim odmerkom minimalno 200mg na dan. Zdaj so v razvoju tudi študije za preprečevanje degenerativnih bolezni, prav tako je velik napredek narejen pri zdravljenju Alzheimerjeve bolezni. Vitamin je super dodatek za zdravje, ne vedo še na kaj vse vpliva vendar je potrjeno, da je antioksidant ter, da deluje!



Vitamin E se nahaja v topljivi maščobi, največ ga ima olje pšeničnih kalčkov, orehi, semena, rastlinsko olje, palmino olje, rumenjaki in zelena listnata zelenjava. Seveda pa dnevnega odmerka za izboljšanje življenja ne moremo doseči zgolj s prehrano.

Obstajajo različni tipi vitamina E, ki se prodaja. Vsak tip ima svojo začetnico: »d«, »dl« - kar označuje kemično sestavo. Vitamin E z oznako »d« je naravnega izvora, »dl« pa je sintetični produkt. Naravni je seveda boljši in bolj aktiven kot sintetični zato ga je potrebno v telo vnašati manj kot sintetičnega.



Zapomnite pa si zlato pravilo: jemanje vitamina E v majhnih količinah je neefektivno in zato ne bo imelo nikakršnih vplivov na vaše telo. Jemati ga morate minimalno 400 - 800 mg dnevno, da boste dosegli želene rezultate. Pa še to! Ne morete ga vzeti preveč. Dokazali so, da je maksimalna doza nekje pri 1500mg dnevno, kar je več, pa telo zvrže.



vir: lifestyle


Zanimivosti in nasveti
Gostinski lokali
Vinarji in vina
Kulinarika
Oglaševanje
O portalu
Avtorji
Prijava
Pogoji uporabe
Piškotki


© 2018 e-gurman. Vse pravice pridržane.
Ministrstvo za zdravje opozarja: prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju.
Naš spletni portal uporablja piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov.       Več podrobnosti