Dobre gostilne, restavracije, vinske kleti, vinarji, kulinarika, recepti | Portal e-gurman
DOMOV GOSTINSKI LOKALI VINARJI - VINSKE KLETI ZEMLJEVID PONUDBE KULINARIKA PRIJAVA

Hrana :: Kaj to poletje nikakor ne sme manjkati na vaši mizi

Kaj to poletje nikakor ne sme manjkati na vaši mizi Poletna prehrana naj bo sestavljena iz sadja, zelenjave predvsem pa posegajte po sezonskih sadežih.



Poleti so tržnice natrpane s sadjem in zelenjavo. In zakaj so tržnice boljše od trgovin – ker boste na tržnici našli lokalne produkte izredne svežine in odličnega okusa. Pa še vedeli boste iz kje je prišlo sadje ali zelenjava. In v vsem tem obilju svežine poletja kaj je tisto česar ne smemo izpustiti iz poletnega jedilnika?



Začimbe: začimbe izboljšajo vsako jed. Pomagajo telesu v borbi proti raku, srčnimi obolenji, manjših vnetjih ter pripomorejo k boljšemu delovanju prebavnega trakta. Za karkoli se odločite: peteršilj, drobnjak, meta, origano, timijan, koriander… vse vam bo koristilo. Okusne sveže začimbe so lahko prava poslastica v juhah, solatah, pijačah… pa tudi kot okras. Vsekakor jih uporabljajte v veliki meri.



Mladi grah: kdo nima rad mladega sladkega graha? Male zelene bombice so natrpane z vitaminom C, A, folno kislino, železom, fosforjem;vlakninami in proteini. Med mladimi stročnicami je ravno grah tisti, ki izstopa. Pripravite pa ga lahko v juhah, omakah, solatah, testeninah… suhega pa lahko jeste tudi pozimi.



Artičoke: po krivici pozabljena zelenjava, ker jo ljudje ne znajo pripraviti. So zelo zdrave in cenjene. Listi artičoke odstranjujejo slab holesterol, izboljšujejo pretok žolča in funkcije jeter, pomagajo pri slabostih, bruhanju, napihnjenosti, bolečinah v trebuhu ter imajo izredno močan antioksidant. Artičoke kraljujejo med tako imenovano super hrano na samem vrhu lestvice poleg brokolija in špinače.



Špinača: vsem nam dobro znana hrana. Vsebuje kalcij, vitamina A in C, vlaknine, folno kislino, magnezij, ter druge snovi, ki pomagajo preprečevati rakava obolenja, posebej dobro se izkaže pri raku na črevesju ter raku dojk. Vsebuje folate, ki v krvi nižajo raven homocistein – protein, ki poškoduje arterije. Torej tudi špinača je ena v skupini super hrane, ki je nikakor ne izpustite.



Marelice: sadeži polni likopena in drugih fitokemikalij, ki pomagajo odganjati bolezni. Bogat vir vitamina A, ki pomaga koži in očem, vsebujejo pa tudi vitamin C, karoten, kalij, vlaknine, železo in baker. Pospešujejo izgradnjo rdečih krvnih telesc, kar pomaga pri anemiji. Učinkovite so v boju proti revmi ter bolečinah v ušesih.



Jagode: so eno najbolj zdravih sadežev na mizi, bogate so z antioksidanti ter drugimi osnovnimi esencialnimi snovmi, ki znižujejo možnosti za nastanek raka, srčnih bolezni, vnetnih bolezni. Prav tako pa so odlične za zmanjševanje odvečne teže.



Rabarbara: sladka stebla so prava specialiteta, ki se v večini uporablja v kompotih, omakah, sladicah, kolačih… Je pa tudi izredno zdrava saj ima malo sladkorja in le nekaj kalorij. Rabarbara je neverjetno bogata z vitaminom K, C, kalcijem, kalijem in manganom. Zaradi teh snovi pomaga preprečevati raka, znižuje visok krvni pritisk ter pomaga izboljšati prebavo.



vir: druzina.enaa.com
Zanimivosti in nasveti
Gostinski lokali
Vinarji in vina
Kulinarika
Oglaševanje
O portalu
Avtorji
Prijava
Pogoji uporabe
Piškotki


© 2017 e-gurman. Vse pravice pridržane.
Ministrstvo za zdravje opozarja: prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju.
Naš spletni portal uporablja piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov.       Več podrobnosti