Dobre gostilne, restavracije, vinske kleti, vinarji, kulinarika, recepti | Portal e-gurman
DOMOV GOSTINSKI LOKALI VINARJI - VINSKE KLETI ZEMLJEVID PONUDBE KULINARIKA PRIJAVA

Zdravje :: Hitri in preprosti triki za zmanjšanje kalorij

Hitri in preprosti triki za zmanjšanje kalorij So vas začele skrbeti posledice prehranjevanja med prazniki, pa bi se radi na preprost in zdrav način znebili teh nekaj pridobljenih kilogramov? Ne potrebujete diet! Preberite, kako lahko na nezahteven način iz vsakodnevnih obrokov izločite kalorije.



Štetje kalorij je dolgočasno in zamudno. Manj zahtevno je, da zamenjate kalorične izdelke z njihovimi manj kaloričnimi "verzijami". Če vsak dan pojeste 100 kalorij manj, boste v enem letu izgubili skoraj 3 kilograme. To pa lahko dosežete z majhnimi spremembami v vaši prehrani.



Trik je v tem, da zamenjate nekaj, kar pojeste vsak dan, z izdelkom, ki ima manj kalorij. Tako boste ustvarili novo, manj kalorično rutino. Zamenjajte nekaj jedi, ki jih dnevno konzumirate, in z lahkoto se boste izognili 100 ali celo 200 kalorijam dnevno. Pri zajtrku namesto dveh toastov z margarino pojejte le enega. Namesto navadnega sadnega jogurta vzemite lahki ali nemastni jogurt.



Pri malici namesto kave s polnomastnim mlekom vzemite kavo z manj mastnim mlekom in razne kolačke, rogljičke in druga peciva pa zamenjajte s polnozrnato štručko ali riževimi vaflji.



Pri kosilu dajte na solato eno žlico lahke majoneze namesto 1 žlice navadne in vzemite solato, ki vsebuje purana namesto salame ali šunke. Kremne juhe zamenjajte z zelenjavnimi.



Zdrava prehrana



Pri popoldanskem prigrizku vrečko čipsa ali česa podobnega zamenjajte s pokovko. Če pa si za malico radi privoščite na primer čokoladice, kot so Twix, Mars, Kit Kat in podobno, jih zamenjajte z manj škodljivimi sadnimi rezinami.



Kadar ste zunaj, naročite lahko pivo namesto navadnega in spijte kozarec vina namesto margarite.



Pri večerji pojejte zeleno solato z lahkim prelivom ali mešano solato namesto pečenega krompirja z maslom ali kislo smetano, zrezkov, pit in podobnih težkih jedi



Lahko pa izločanje kalorij ponesete na naslednjo raven, ki pomeni odstranjevanje kalorij ne le na dnevni osnovi, temveč tudi tiste, ki se ne pojavljajo vsak dan, a vseeno dovolj pogosto, da puščajo posledice. Če boste vztrajni, boste odstranili tudi te, in sicer tako, da za solatne prelive namesto majoneze raje uporabljate gorčico, salso ali nemastne solatne prelive. V restavracijah namesto cele sklede juhe naročite le krožnik juhe. Jejte navaden pečen krompir s poprom in preskočite omake. Kosmiče jejte z manj mastnim mlekom. Ocvrte jedi zamenjajte za kuhane ali pečene. Izberite tuno v naravnem soku namesto v olju. Originalno kokakolo zamenjajte z lahko ali jo popolnoma izločite iz prehrane. Namesto kosa čokolade pojejte raje kokosov poljubček.



Čokolada



Spremenite svoj način prehranjevanja



Izogibanje specifični hrani bo izločilo odvečne kalorije iz prehrane. Enak učinek pa ima tudi spremenjen način prehranjevanja. Izjemno priporočljiv je mediteranski način prehranjevanja, ki pomeni umirjeno prehranjevanje z več majhnimi jedmi v enem obroku. Med jedmi se sprostite, ne hitite skozi obroke. Zmanjšajte vnos proteinov in volumen celotnega obroka povečajte z juho in solato. Med jedjo pijte vino ali mineralno vodo. Vzemite si čas, da uživate v hrani.



vir: lifestyle




Zanimivosti in nasveti
Gostinski lokali
Vinarji in vina
Kulinarika
Oglaševanje
O portalu
Avtorji
Prijava
Pogoji uporabe
Piškotki


© 2018 e-gurman. Vse pravice pridržane.
Ministrstvo za zdravje opozarja: prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju.
Naš spletni portal uporablja piškotke, s katerimi izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo se strinjate z uporabo piškotkov.       Več podrobnosti